Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 22 jan 10, 08:47

Mitt tips er at Nordli blir. De vil kanskje prøve å få ned lønna hans litt, men at han blir er jeg ganske overbevist om. At det bare er Nordli sin skyld at de kom skjevt ut, er jeg ikke enig i. Han ble møtt med sterk motstand fra dag1. Hvor lett er det å vinne tillit i en sånn setting? Spillergruppa er som alle andre grupper. Det er alltid noen sterke personligheter som legger føringer for hvordan ting skal oppfattes. Hadde de sterke i gruppa vært positive eller i hvertfall åpne for å la Nordli få en sjanse hadde prosessen vært anderledes. Er Nordli døv for kritikken han får? Tror ikke det. Er det ikke bla derfor han har med seg Hansen? Sånn at han kan få hjelp til å bli bedre og en til å rydde opp når han gjør feil?

De som ikke vil ha tilbake Aune er jeg helt enig med. Da Grønhagen forsvant, forsvant også kondisen til Kvisvik. Og det skal ihvertfall Nordli ha: han har fått Ramberg, som i mine øyne er tilbakespillenes mester, til å sende ballen framover på banen. Ingen dårlig prestasjon.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340