Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 17 jan 10, 01:22

Sa opp mitt medlemskap for noen uker siden, egentlig ikke mitt ønske i det hele tatt. Hvorfor gjorde jeg det da ?

Jeg tror at de flest i kjernen i PH mener det meste godt, men de ser ikke at de beveger seg inn på en retning som de fleste PH-medlemmer ikke ønsker å være med på. PH går ut med mål om å verve flest mulig og det er bra. 90% av de som er med ønsker å støtte de positive initiativene til PH, de har det vært utrolig mange av gjennom de siste 5 år. 90 % vil være støttespillere til PH, de er ikke der at de må sitte på den nye flotte puben i Fokus-gården hver uke.

Vinneroppskriften til i år har vært basert på stolthet og identifisering av:

  • Laget
  • Klubben
  • PH
  • Byen vår

4 bautaer, 4 hjørnesteiner.

Når PH blir mer politisk orientert en supporterklubb ringer varselklokkene, dette har ikke spesielt Jaran Berg skjønt ennå. Mitt tips er at PH halverer sin medlemsmasse etter neste kontigentkjøring. Det er trist men helt naturlig i forhold til lavmålet som serveres og som jeg ufrivillig ble en del av. Skal jeg også i fremtiden risikere å havne bak et mob be banner ? Tror dere virkelig atPH-folk at dette er helt ok for alle?. Jeg lurer noen ganger på, er det kommet til medlemmer i kjernen der som har andre agendaer, og Jaran & co forstår ikke at de lar seg bruke?

Folkelighet og støtte til laget er vinneroppskriften for PH såvel som andre supporterklubber. Vi bor i en liten by der alle kjenner alle. Pass på så dere ikke glemmer dette, vi trenger et sterkt PH som ofrer seg for klubben også i fremtiden.

Rendyrkes supporterkulturen så vil PH ha en lys tid i møte, fortsettes dette sporet som vi har sett i høst/vinter er PH over i løpet av ett år. Det ville vært synd for oss som bryr oss om laget og ikke så mye om alle menneskene i og rundt systemet. For det er fotball og god stemning med øl på brygga før og etter vi vil ha. Ikke noe annet.....

 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340