Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 16 jan 10, 12:29

Opprinnelig postet av madcow

 

Hva ønsker egentlig folk? At Jaran skal ta sin hatt å gå? At Berg familien skal jaktes ut av Fredrikstad? At Runar Henriksen skal få en beklagelse for måten han har blitt "hengt ut" av Plankehaugen. - Gjør det alt godt? At plankehaugen innrømmer feil? Eller er det en fullstendig oppryddelse som kreves her nå?

Jeg undrer, for mange her inne ser ut til å aldri bli fornøyd. Uansett hva.

 

Du får frem mange gode poenger, Madcow. Problemet ,synes nå jeg, er at Plankehaugen vikler seg inn på mange forskjellige arenaer der dem ikke bør være. Derfor synes jeg at de må og trenger kritikk for en hel del forskjellige handlinger. De er også talsmenn for den indre kjerne i supporterklubben som mange med meg ikke identifiserer oss med. Derfor skal de være særdeles forsiktige med å uttale seg offentlig med kontroversielle synspunkter. Er redd at Plankehaugen har mistet sin respekt rundt omkring. I mine kretser er det i hvertfall mange som er forbanna, og kommer ikke til å fornye medlemskapet. Det er veldig trist for byen, for det har vært mye positiv energi rundt Plankehaugen. Nye kjøreregler bør diskuteres raskt, så at Plankehaugen navnet ikke blir svertet mer.

 Jeg synes at Plankehaugen har gjort veldig mye rart i det siste, men melder meg ikke ut av den grunn. Prøver å påvirke gjennom innlegg her, og ved å møte opp på generalforsamlingen. Fredrikstad trenger en stor supportergruppering som drar sånn nogenlunde i samme retning. Det er selvfølgelig rom for nyanser, og samarbeid med ultrasgrupperinger bør settes i stand. Det er tross alt det som skjer inne på en stadion som er det viktigste, spør dere meg. Nå har den indre sirkelen i Plankehaugen blitt en institusjon.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340