Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ommb

Juniorspiller

Ble medlem: 29 jul 08
Innlegg: 135

Lagt til: 06 jan 10, 15:33

Bare et lite spørsmål her. Vil du/dere ha en form for unnskyldning fra spillerne som kommer offentlig, og/eller vil dere at spillerne skal taes mer her på forumet?

Jeg er helt enig i at spillerne viste en altfor lav innsats gjennom sesongen og spesielt da det gjaldt som mest i noen av de siste kampene. Jeg savnet den innsatsen som f.eks. Strømsgodset hadde på slutten! Jeg er også enig i at Nordlie ikke har hovedansvaret for nedrykket og at han ikke skal være syndebukken der.

Jeg ser problemet dere skisserer her med at spillerne kanskje "leter" etter en trener som de kan bestemme litt over. Om det er slik i virkeligheten eller ikke kan ikke jeg si noe om. Det jeg tenker er at vi snart må bli ferdig med fjorårssesongen. Prøve å glemme dette med å fordele skyld, i alle fall blant oss supportere. Jeg regner med og føler meg ganske sikker på at sesongen blir evaluert hos alle parter og at de fleste av dem ser hva som gikk galt alle steder (forhåpentligvis).

Nå må vi begynne å se framover og prøve å løse situasjonen FFK befinner seg i nå. Etter min mening er steg 1 å fjerne Nordlie. Ikke pga nedrykket, men fordi han overhodet ikke har tillit i spillergruppa. Faktum er at for at en prestasjonsgruppe skal kunne prestere så må trivsel og trygghet være til stede i hele organisasjonen. Med en såpass liten tillit til treneren så vil antageligvis dette ikke gå bra. Hvis FFK mister flere spillere pga en trener, troppen mister mange viktige spillere, FFK er konk og har ikke råd til å fylle denna "spillerflukten". Ja, man kan si at spillerne må bare godta detta eller dra, men da vil det ta mange år før man eventuelt kommer seg opp igjen. Dette er så klart noe man kan gjøre...

Nei, etter min mening:

Steg 1: Legge fjorårssesongen bak oss gjennom blant annet evaluering

Steg 2: Starte å se fremover og finne løsninger på det som ble evaluert som dårlig

Steg 3: Kvitte oss med Nordlie for å skape tro og tillit i spillergruppe, administrasjon, sponsorer, investorer og blant supportere

Steg 4: Legge en langsiktig strategi

Mulig jeg er litt off-topic i forhold til hva denne tråden starta med. Beklager det...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f