Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 06 jan 10, 09:37

Synes FFKSupporter.net er et utrolig bra samfunn å være aktiv på. Startet selv for kort tid siden, men etter å ha blitt en større FFK-supporter etter nedrykket, synes jeg å lese seg opp her inne fungerer glimrende. Føler jeg får veldig bra kunnskap om klubben, og det er deilig å vite at man kan diskutere litt fotball og ikke bare si "Ja riktig" til alt. Dessuten skal jeg kunne vite om hva som skjer i klubben, og ikke få lese det fra f.eks VG.

Det jeg lurer på gjelder mer om profilering. Hva gjør FFKSupporter.net på denne biten? Nå vet ikke jeg hvor mange medlemmer og slikt det er her, men hva er målene med dette samfunnet? Er det f.eks ønskelig å ekspandere ytterligere, og evt hvilke tiltak gjøres/skal gjøres?

På tampen må jeg bare nevne at jeg elsker designet og brukervennligheten. For en pen side og sitte inne på. Skal lete lenge etter et penere supporter-forum mener jeg.

 

 

 

---------------------------

2010: The new era begins.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f