Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 03 jan 10, 19:53

Opprinnelig postet av hasse33

Svein Johannessen er jeg usikker på, kjenner ikke noe til den mannen bortsett fra hans tidligere historie i FFK som definitivt ikke peker i positiv retning for hans del

Det å sammenlikne FFK midt på 80-tallet og dagens utgave er helt urimelig. Den gangen hadde vel klubben knapt en eneste heltidsansatt, bortsett fra trener, og mulig noe på markedssiden. De som ledet klubben gjorde det ved siden av andre jobber, alt ble drevet på amatørbasis med vekt på frivillighet og å "ta i et tak for klubben".  Kan ikke at det ble gjort tabbe etter tabbe fra klubbledelsen den gangen, slik tilfelle er med dagens klubbledelse. Selvsagt ble det valg som senere viste seg å være  feil; tung satsing på spillere over the peak som ikke leverte etc (f.eks. Tord Holmgren), men  FFK's tilbakegang var et utslag av mange elementer, som det nok tok tid å fortå følgene av.

 Det klubben i dag trenger, er folk med tyngde både organisasjonsmessig, fotballmessig og ledelsesmessig. Jeg tror Svein Johannessen har det som skal til i dagens situasjon. Siden midt på 80-tallet og frem til i dag, har han tillagt seg tonnevis av sportslig, økonomisk og organisatorisk erfaring, i tillegg til balast fra toppverv innen NFF og fra internasjonal fotball. Tror han har det som trengs for å samle, og å balansere forholdet mellom klubb og AS.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340