Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Dag Frode

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 mar 09
Innlegg: 13

Lagt til: 02 jan 10, 16:37

Opprinnelig postet av Patrioten

De er jo virkelige gode, var så de klarte seg i 2.divisjon, men takket flere etablerte a lagspillere reddet de plassen.

Men, det hjalp dessverre ikke noe siden vi rykket ned a. laget.

Ganske utrolig uttalese å si at vi gode juniorspillere, vi hadde vel kun, en, eller to fra juniorspillere som fikk noen minutter, det sier alt om spillerne.

Det vil aldri komme mange juniorspillere opp til et seniorlag. Uansett hvilket nivå man spiller på. Får man til en eller to hvert år er det supert for et tippe- eller adeccoligalag. Det vil sjelden bli fler enn to.

Ferdig utviklede tippeligaspillere finnes knapt. De unge må få sjansen til å utvikle seg. Er du god nok tar du nivået du spiller på relativt kjapt. En god juniorspiller som er i nærheten av en eldre etablert tippeligaspiller vil etter alle solemerker ta igjen og gå forbi kvalitetsmessig i løpet av relativt kort tid, men bare hvis han får sjansen....... Det værste jeg hører er folk som sier at "han junioren der blir aldri tippeligaspiller, alt for dårlig" og så har han ikke fått prøvd seg på nivået engang. Jeg gjentar: er du en god juniorspiller vil du høyst sannsynlig ta nivået du kommer opp til relativt kjapt, bare du får muligheten. Det er det som faktisk viser at du er god!!

---------------------------

Det er noe ved spillet fotball


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f