Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 22 des 09, 23:48

Opprinnelig postet av madserazzi

Opprinnelig postet av b-tribunesliter

Lavmål fra Lunddesign - gang på gang.  Gå å prek dritt om sjefen din til FB du, det er det HELT sikkert takhøyde for  der du jobber !  For det er jo slik det er i arbeidsliver ikke sant, vi flyr til avisa ?

 

Den her kjente jeg irriterte meg litt. Synes ikke man kan påberope seg lavmålsparagrafen i henold til det som diskuteres her nå. Forstår det nå nesten slik at du er imot folk som faktisk tør å ta hendene opp av lomma, legge sitt eget hode på hoggestabben, og fronte en sak som ligger deres hjerte nær. Jeg oppfatter situsjonen slik at PAC gjør ikke dette av egeninterresse, men ut ifra det han personlig mener skader klubbens videre ferd, uten han selv om bord.

Er veldig enig med deg i det du sier om arbeidslivet generellt, men fotballspiller er en nisje som er ganske anderledes enn arbeidslivet forøvrig. Det er iallefall min påstand, du må gjerne si deg uenig. Dette her gjelder PAC sitt avskjedsbrev, og jeg mener mannen viser baller av premium størrelse med det han nå har gjort. Dette krever mot, og når dette faller fra pennen til PAC, bør det vel nesten ansees som høyeksplosivt.

Jeg retter ihvertall en stor takk til PAC med sitt avskjedsbrev!

Veeeldig enig. Visst er fotballspillere ansatt hos en arbeidsgiver, og har plikter og rettighet som ansatt. MEN....som foballspiller og annet proff idrettsutøver er det et par ting som skiller seg fra øvrig arbeidsliv. For det første går du på "jobb" hver dag og skal konkurrere ut dine "kollegaer", slåss om en plass på laget. Det er prestasjoner som gjelder, være best, og det er kamp på¨kniven for hver millimeter, både internt i "bedriften" og ut mot konkurrentene. Videre er du som "ansatt" bedriftens enste produkt. Publikum og nærmiljøet er kunden, deres dom er lov, uten tillit og entusiasme; ingen levedyktig klubb.

Da stiller meningsytringer fra spillerne seg i et helt annet lys, enn at en eller annet sur truckfører, selger eller ingeniør løp til avisa for å pisse på sjefen. Kort og godt fordi leserne (publikum, nærmiljøet) er klubbens eksistensgrunnlag. Når PAC valgte å si fra offentlig om TN's lederstil og nivået på banden som har ansatt ham var han i sin fulle rett, han gjorte kort og godt jobben sin. Han gjør det han gjør fordi han vil FFK det beste. Takk Pål.   


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340