Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lunddesign

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 09
Innlegg: 133

Lagt til: 22 des 09, 17:55
Endret: 22 des 09, 19:24
Endret av: Lunddesign

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Ferdig med deg men det vil du jo ikke skjønne, men du er jo tross alt (redigert) år??  og i trass alderen.

Jeg har ikke satt punktum for denne saken men kun et punktum fra min side i saken, skjønte du ikke den????

Jeg er 19 år gammel. Tro deg eller ei. Og når du først skal bringe den fysiske alderen på banen, du er klar over at mer enn ett tegn av noe slag er ett tegn for mye? Ikke få spørsmålstegn (?) du klarer å presse inn i det innlegget der.

Jeg har skjønt at du er ferdig med meg, du gidder jo ikke svare på innlegget mitt... Alt jeg har sagt er at det er synd ettersom dette er et diskusjonsforum. Du skrev følgende, "IGJEN, dette har ikke noe i offentligheten og gjøre. Illojale mennesker skal vekk. PUNKTUM". Om du ikke tolker dette på den samme måten som meg, OK, men da er det kanskje ikke min alder vi skal sette et spørsmålstegn ved, er det? Du kommer med en bastant uttalelse og forteller ingenting om dette kun er ditt syn på saken. Det er klart jeg må gå ut ifra at du da mener dette er det eneste rette.

Dessuten, jeg kom med motsigelser til dette som burde ha endret ditt syn. Det er tross alt ingen som er større enn klubben.

Opprinnelig postet av ffk-4ever

diskuter så mye du vil videre med andre du. Sikre kilder, mine sikre kilder er hva de respektive selv har sagt i aviser, skrevet i aviser eller uttalt seg på tv, jeg vil gjerne vite hvilke sikre kilder du sitter på??? Siden du krever det av meg så må vel du komme opp med noe også. Så du krever jo av andre men driter i det selv for det skal du bestemme selv,(haha),

Da lurer jeg på hva de respektive personene har uttalt seg om som ikke er lojalt?

Hvilke sikre kilder jeg sitter på? Angående hva. Jeg har ikke påstått noen ting som krever kilder. Det er alltid slik at den som påstår noe skal legge frem kilder, nok en gang må jeg sette et spørsmåltegn ved alderen din... Beklager, men du begynte.

Jeg driter ikke i kilder. Kom med hva nå enn du vil ha kilder på som jeg har påstått så skal jeg finne det frem til deg.

Opprinnelig postet av ffk-4ever

 snakk om fjott på forum som kun skal krangle.

Jeg er ikke ute etter å krangle. Jeg er ute etter seriøse diskusjoner hvor den jeg diskuterer mot kommer med mer enn "PUNKTUM".

Opprinnelig postet av ffk-4ever

jeg skriver på dette forumet så mye jeg vil uten at du skal legge deg opp idet, trangsynt??? jeg vet ikke hvem som er trangsynt her jeg.

Selvfølgelig. Jeg bare spurte deg om hvorfor, jeg. Jeg har aldri bedt deg om å ikke skrive her, har jeg?

Du fremstår trangsynt når du ikke ønsker noe mer diskusjon enn hva som foregår mellom ørene dine. Hvorfor er jeg trangsynt? Jeg er åpen for alt.

Mod: Fjernet unødvendig sitering helt til å begynne med i innlegget. Resten av innlegget hadde sitering til etterfølge!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340