Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 19 des 09, 15:42
Endret: 19 des 09, 15:43
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

Akkurat når PAC skriver noe så tenderer jeg til å stole på at det han sier er riktig, men igjen, til media??  Brevet hadde hatt mye mer effekt om han hadde sendt brevet til styrene og dets medlemmer og pålagt de å ikke dele brevet til media.

Nå var det, i følge Demokraten, planlagt at brevet skulle blitt lest opp på møtet som skulle vært om torsdagen, men som klubben i all sin visdom utsatte til lang ut i januar.

Da syns jeg det er helt greit at det kommer til media i stedet slik at det kanskje er mulig å få gjort noe med problemet i stedet for å la det skure og gå i en måned til.

Det ideelle hadde selvsagt vært om det hadde blitt tatt på møtet slik det tydligvis var planlagt, men når det ikke var mulig så er det helt greit at det ble gjort som nå.

Og om det hadde hatt mer effekt å bare sende det til styrene og dets medlemmer tviler jeg ekstremt på. Det er jo noe de tydligvis har prøvd på tidligere.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f