Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A.Hegerfors

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 19 des 09, 14:42
Endret: 19 des 09, 14:49
Endret av: A.Hegerfors

Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

... men sånn som det er nå er han blitt en illojal medarbeider...



Nå er vel strengt tatt ikke Pål ansatt i FFK lenger. Han fikk tilbud om videre ansettelse, men valgte å takke nei.

Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

... og de aller fleste arbeidsgivere vil tenke seg om 2 ganger før de ansetter en "bråkmaker"...


Å insinuere at Pål Andrè Czwarek er en bråkmaker... HAHAHAHA... Dagens beste. Trenger vel ikke ytterligere kommentar...

Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

Jeg ville også tenkt 2 ganger med å ansette en som går til media med en personalsak. Hvis jeg kunne velge mellom to personer med tilnærmet lik kompetanse og erfaring, ja da ville jeg valgt den uten en slik sak "på seg"



1. Dette er ikke en personalsak, men et avskjedsbrev.

2. Fotballspiller er et spesielt yrke. Fotballspillere (og ledere) uttaler seg i hytt og gevær. Her snakker vi om en person som har tjent samme klubb i 13 år UTEN å være innblandet i noe tøys, ei heller kommet med noen flåsete uttalelser i media. Jeg anser Pål Andrè for å være en meget reflektert og nyansert mann,og kanskje den personen som har størst grunnlag for å uttale seg om situasjonen i FFK. Dette på bakgrunn av hva han har vært med på de siste 13 årene. Når han nå har prøvd alle de riktige kanalene uten å nå frem, synes jeg det er helt på sin plass å gjøre det han gjør nå. Han takker nei til et  - sammenlignet med det øvrige arbeidslivet - godt betalt jobbtilbud og stiller seg selv som skyteskive for å tale spillergruppens og KLUBBENS sak. Er det EN person i denne saken som IKKE kan anklages for å sette seg selv foran klubben, må det være ham. Dette er egenskaper ihvertfall jeg ville verdsatt høyt, og jeg ville definitivt ansatt en person med Pål Andre Czwartek sin bakgrunn og historie - forutsatt at han var kvalifisert for jobben!

---

Off topic og ikke til Ecupeventyrsnart: Ser at en del i diskusjoner rundt utspillene til Ramberg og PAC, snakker om illojale medarbeidere, oppsigelsesgrunn o.v.s. Herre min hatt, sier jeg, sett dere litt inn i hvilke regler som gjelder. Om Rambergs uttalelser skulle være nok til oppsigelse, ville det ihvertfall være en enkel sak å bli kvitt Tom Nordlie med utgangspunkt i Arbeidsmiljølovens § 4.3 - tredkje ledd - UTEN å måtte betale noe etterlønn.

---------------------------

Sverige marscherade ut ur VM-90: 1-2, 1-2, 1-2


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f