Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 18 des 09, 16:58

Opprinnelig postet av Larifari

Forstår ikke helt hva du mener med den første setningen der. Mulig det er litt for sent på kvelden for min del..

Når det gjelder spørsmålet ditt forutsetter du at jeg mener det er viktig å bli kvitt TN. Det gjør jeg ikke. Jeg mener derimot at opprykk er viktig og at TN er en mann som kan gjøre at FFK klarer å oppnå det.

Den første setningen burde vel være grei? Vestvik og styret støttet Nordlie ved å la ham bli i FFK. Da støttet Vestvik med andre ord ikke Henriksen og hans syn på samme sak... Det var et svar på det du skrev at Vestvik stiller seg bak Nordlie og Henriksen. Det stemmer altså ikke i den saken som ansees av de fleste for å være et av de største problemene i klubben.
 
Jeg forutsatte ingen ting. Spørsmålet var rakt på sak uten å anta noe. Og svar fikk jeg. Du syns Nordlie er rett mann for FFK.
Hva med ro og harmoni i spillergruppa? Tror du det er viktig for prestasjonene til laget og eventuellt opprykk neste sesong?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340