Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Larifari

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 08
Innlegg: 74

Lagt til: 18 des 09, 02:59

Opprinnelig postet av kjell-H

Opprinnelig postet av Larifari

Forstår ikke missnøyen med vestvik? Han har stilt seg bak henriksen og TN, men det kan jo godt vise seg å være det beste alternativet de hadde. (Noe jeg tror det vil gjøre med opprykk i 2010) Ser ikke annet enn at han har vært proffesjonell og ryddig. Han går for den løsningen han i felleskap med styret ser som best og står for den. Skulle han bøyd seg etter hvordan vinden blåste blant suportere og spillere til en hver tid ville jeg vært skeptisk.

Videre vil jeg gratulere alle med hjerte for klubben med at Gjeldnes og Kristoffersen endelig har tatt sine hatter og gått! Etter den uproffesjonelle innstillingen de har vist ved å møte på hemmelige møter er dette på høy tid!

PS.

Håper Rafn kommer inn i klubbstyret!

De har vell ikke gått av enda?

Trodde det jeg. Men de går vel kanskje ikke før årsmøtet? Et styre som har erklært at de går av har vel uansett liten tyngde.. Etter min mening positivt for fredrikstad så jeg gratulerer alikevell! Tongue out


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340