Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lunddesign

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 09
Innlegg: 133

Lagt til: 17 des 09, 19:58

Opprinnelig postet av tripod-

Rørende ord Lunddesign. Måter du prøver å fremstille Ramberg som en slags braveheart. Kan ikke se en god grunn til at dette svaret i nettmøte skal føre med seg noe positivt.  Ramberg og mange av de andre spillerene skylder på alle andre enn de selv, pinlig å se på.

Ramberg har vært elendig på banen i år, og har ikke gjort annet enn å spre dritt og galle i organisasjonen. Få han vekk, før han bidrar til at denne skuta synker enda lavere. 

Det var da voldsomt. Har du lest dette nettmøtet? Ramberg legger ikke skylden noe mer på noen andre enn han legger den på seg selv og spillergruppen da det kommer til det sportslige sesongen 09. Jeg må bare gå ut ifra at du ikke har lest nettmøtet, eller ikke forstått hva som står der. Hansi er interessert i å redde fremtiden til klubben. Han setter klubben foran seg selv.

Jeg skulle gjerne hatt noen skilder, eller i det minste (ettersom det ikke er så lett å få slike ting dokumentert) noen eksempler, på at Hansi har sprett "dritt og galle" i hele Fredrikstad FK...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f