Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 09 des 09, 00:33

Opprinnelig postet av A.Hegerfors

.... og ønsker man forandring, må man ta fighten der man faktisk kan nå frem. Jeg har tenkt til å ta fighten ved å bruke min stemme på årsmøtet.

Bra med alternative fremgangsmåter. Men ett spørsmål vedr årsmøtet: Når er det?Og hvilke styremedlemmer er på valg? Er Gjeldnes på valg? Når det gjelder AS styret (med Vestvik som formann) må man vel gjøre det tilsvarende på generalforsamlingen? Aksjeeiere må stemme bort noen og inn noen andre? Men her stiller vel småaksjonærene med dårlige kort. De største eierne er vel enige seg imellom hvem de velger i dette styret.

Fakkeltog gir ingen umiddelbare resultater mht utskiftning i styre, men det gir et signal (og et kraftig signal dersom man blir mange) at ledelsen ikke kan være så arrogante overfor klubbens supportere. De må begynne å lytte og skjønne at klubben (og styret/ledelsen) har en stor fordel av å spille på lag med sine supportere. Spesielt i en by som Fredrikstad hvor fotballen betyr mer for mange enn i andre byer. Og Fredrikstad Fotballklubb er ikke en hvilken som helst arbeidsplass eller et hvilket som helst firma. Det ligger så uendelig mye mer følelser i en fotballklubb enn et "ordinært firma". Noe som Vestvik og Gjeldnes og Henriksen må forstå. Kanskje trenger vi da ikke å skifte dem ut hvis de heller skjønner dette. Og da er fakkeltog et virkemiddel. Det sender et signal. Et røyksignal fra brennende fakler om at vi supportere bryr oss om klubben. Tror derfor et fakkeltog kan påvirke mer enn å vente til et årsmøte hvor man kanksje får byttet ut ett eller to styremedlemmer. Men man trenger å være mange - som du sa hegerfors - gjerne et par tusen. Men da må flere enn de som er på dette forumet delta. Så har man iallefall gjort noe, og markert sitt ståsted. Om det gir resultater vil kun tiden vise. Men man har vist at man støtter opp om klubben sin.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f