Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A.Hegerfors

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 09 des 09, 00:02

Opprinnelig postet av keiko99

kom opp med bedre forslag...



Hva med å bruke de vanlige "kanalene" man kan bruke om man er misfornøyd. De av oss som er medlemmer i klubben FFK kan jo for eksempel stille opp på årsmøtet, og sørge for endringer. Dersom noen tar ansvar for å stable på beina et fullgodt og NYTT styre som er villige til å ta tak, så er det forslaget ihvertfall sikret min stemme.

Hvor vil dere hen med disse fakkeltogene? Hva med å være realistiske? Et fakkeltog har INGEN virkning hvis man ikke klarer å skrape sammen ihvertfall et antall på minimum et par tusen mennesker. Og det er totalt urealistisk her. Her er det ikke snakk om å stikke halen mellom beina, men å faktisk bruke virkemidler man har tro på og som faktisk fungerer i et demokrati.

Som en liten digresjon til slutt: Det virker faktisk som om enkelte tror at Plankehaugen skal ha større innvirkning over FFK som klubb enn de som faktisk er valgt av klubbens medlemmer. For all del, jeg er særdeles misfornøyd med styrenes håndtering av diverse saker siste året, og ønsker man forandring, må man ta fighten der man faktisk kan nå frem. Jeg har tenkt til å ta fighten ved å bruke min stemme på årsmøtet.

---------------------------

Sverige marscherade ut ur VM-90: 1-2, 1-2, 1-2


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f