Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 04 des 09, 19:23
Endret: 04 des 09, 19:29
Endret av: Flisa

Opprinnelig postet av Vedahl

Mitt tips er altså å spare faklene til neste høsts elleville oppryksfest - hvor Tom skal bæres på gullstol gjennom byen ;)

Hvis Nordlie noen gang skal bæres på gullsto gjennom Fredrikstad By og bli hedret som en helt kan du være med å bære meg i en kiste gjennom den samme byen...

Jeg mener du tar feil på de fleste punkter og dette er beskrevet hundre ganger før.

Selvfølgelig skal man støtte klubben sin! Men jeg er ikke noen supporter med FFK i mine hjerter hvis jeg tier bare fordi Henriksen nå har såkalt "ordnet" opp. Rakrygget har han neppe stått, alle de som virkelig gjorde feil i 2009 er jo der fremdeles!

Det er en grunn til at man er medlem i FFK, og at man har et medlemsmøte man kan ytre sin mening på. Det er ingen krav som FFK supporter å tie stille når personene på Værste bruker pengene man støtter klubben med! Oppryddingen i FFK har så vidt begynt og man er ikke ferdig!

Og hvis den formodning skulle være det gjør klubben en grov feil. Ja Tom Nordlie vil ta oss rett opp i Tippeligaen igjen, fantastisk det! Men til hvilken kostnad? Nedrykk i 2011?

Jeg ser fram til 1.1 og en ny sesong med masse treningskamper og moroe kamper på stadion igjen! Og kommer til å glede meg over Tom Nordlies innsats hvis han tar oss opp igjen. Og jeg kommer ikke til å si hva var det jeg sa hvis han blir sparket igjen. Men å beholde Tom Nordlie er så fundementalt feil, og jeg blir oppriktig lei meg når jeg ser hva disse mennene i sort på Værste gjør med klubben VÅR!

For min del handler ikke dette om at jeg ikke liker Tom Nordlie, koslig kar han som kan mye! Men jeg mener at det er rimelig bevist at han mangler evner innenfor kampstrategiske beslutninger, og når han nå har det totale sporstlige ansvaret er jeg redd hvilke spillere FFK vil ha om 1 år, og om faktisk våre fantastiske unge spillere faktisk overlever...

Poenget mitt er vell heller at hvis man tier godtar man de feilene som har blitt gjort. Man kan fremdeles rette opp i dette, det er jo det man er medlem for og derfor man har en generalforsamling som faktisk er et organ over styrene i FFK.

Bare en liten ting til: Jeg vil faktisk beholde Henriksen!

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2000 direkte fra Nydalen, Oslo!

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f