Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Vedahl

Juniorspiller

Ble medlem: 19 sep 08
Innlegg: 98

Lagt til: 04 des 09, 19:07

Slutt opp med dette tullet nå. Tiden er inne for å stille seg bak klubben i jakten på opprykk. IKKE for å bidra til mer drittslenging, eder og galle.

Hvis det er noen som skal klare ta FFK opp til TL igjen på første forsøk, så er det Tom. Denne mannen leverer ALLTID varene i sin første sessong. Det eneste som gikk feil i FFK var tapet mot Sarp. 1,5 poeng i snitt i serien var en radikal forbedring fra hva Aune utettet. Han slo VIF (H), LSK (H), ODD (H) og FC Lyn (B). Tromsø (B - etter to dager i jobben), Stabæk (B), Godset (B) og Molde (H) er meget vanskelige kamper hvor man ikke kan forvente seier. Kvisviks kommentar (13. --> 14. plass) blir bare for dum når man ser hvilket program FFK hadde på slutten og hva de faktisk leverte.

At spillerene fikk et kultursjokk med overgangen fra "kompisen" Tom Freddy til Tom burde ikke overraske noen. At de trives best med bedagelige treninger, og uten en trener som hyler og skriker dem i trynet er også ganske logisk. Tom har jo også innrømmet at han tok ekstreme virkemidler i bruk for å snu den sportselige utviklingen. Han lyktes nesten.

Når det gjelder Henriksen så har han nok sine mangler (bla. vedr personalbehandling?). Men nå etter sessongen har han vært rakrygget, vist god handlekraft og tatt tak i den tøffe kuttprosessen som må til i  klubben. Tror han er den rette mannen til å tilpasse organisasjonen og lede klubben videre. Så får han (som oss alle) heller prøve å forbedre de sidene han kan bli bedre på. Hvis jeg kunne velge mellom Henriksen og den gjengen som konspirerte i kulissene og motarbeidet klubben  - hadde jeg glatt valgt førstnevnte!!!!

Mitt tips er altså å spare faklene til neste høsts elleville oppryksfest - hvor Tom skal bæres på gullstol gjennom byen ;)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f