Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 des 09, 23:12
Endret: 02 des 09, 23:21
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av Patrioten

Er vel dette tenker jeg.

Orker han å se klubben bli pult i ræva og ødelagt av sjuke idioter? 

Kanskje det gett. Men det er vel ikke grunn nok til å ikke være på denne siden ? Min grunn er av kun 1,- en person her inne. Jeg har vel moderert meg ganske så mye å vel så det. Så nå er jeg kun inne når jeg føler for det.

Da skjønner jeg, trodde at du mente noen i FFK.

For min egendel, føler jeg styret dreper klubben sakte med sikkert, slik de holder på.

Det er ikke lett å glede seg til neste sesong, når det stadig vekk dukker opp et, eller annet negativt.

Nå som styrene har blitt enige om Tom og Jerry, så vet vi at spillerne, ikke liker ingen av de to og at spillerflukt er pågang.

Og når de beste spillerne forsvinner en, etter en, da er det ikke noe selvfølgliget at vi skal rykke opp, med de spillerne vi har igjen.

Det er jo forrøvrig bestemt at det skal satses 15 millioner kroner på det sportslige, så da kan vi ikke forvente at det kommer så mange nye spillere, er ikke sikkert de vil heller, på grunn av alt det bråket som har vært.

 

 

 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f