Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 01 des 09, 13:35
Endret: 01 des 09, 13:37
Endret av: Flisa

Opprinnelig postet av Mindre likt mann
Likevel hevder styreleder i FFK ASA Arvid Vestvik at økonomi ikke var årsaken til at Nordlie fikk fortsette som trener.

Da er jeg spent hva som faktisk var årsaken. Hvis man virkelig mener at en totalvurdering går FOR Tom Nordlie og at man går for det EN mann har (joda, Mathias Andersen, og Valencia også) sagt og ikke hva 17 andre har sagt + halve staben + halve supportfolket er jeg litt skremt. At man kan ha så lite følelser for klubben, og så lite innsikt i pedagoikk og lederstil skremmer meg fra en styreleder.

Når han i tillegg går ut å sier at FFK spillerne bare har å rette seg inn etter dette, regner jeg med at Arvid skjønner at FFK spillerne selv er medlemmer i FFK og at Arvid har å innrette seg etter disse igjen! (at han blir gjenvalgt må ev være en større overraskelse enn dette...)

Enstemmig meg i ræva...

Mobber ikke Tom Nordlie, men jeg er verken glad i han og han er sikkert ikke glad i meg...

Irriterer meg over kunnskapsløse supportere som følger med FFK en gang i uka som egentlig ikke vet hva som foregår og som slenger dritt til alle spillerne og ber de reise hvis de ikke vil innrette seg etter Tom Nordlie. Og de er det desverre mange av!

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2000 direkte fra Nydalen, Oslo!

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f