Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 01 des 09, 09:28

Synes FFK supportere skal være ærilige i henhold til situasjonen. FFK har vært der en gang før. Nedrykk og mangel på suksess grunnet dårlig styring. Jeg er oppriktig bekymret på FFKs veiene om ikke grep blir gjort og at FFK som klubb gjør noe på styreplan. Her må det både endringer/utskiftninger til for å sørge for at man over tid kan bygge en organisasjon som kan legge planer over tid, samt endringer på sportselig plan. Enten ved at spillere innfiner seg med situasjonen, eller ved at apparatet blir omstrukturert.

Uansett, det mest bekymringsverdige og jeg som medlem er mest beymret for er klubbens håndtering av ansettelsen av TN, hvor han endte opp med all makt. Dette er utrolig svakt, både fra styret og fra ledersiden. Problemet kommer i det øyebliket suksess uteblir. Da har man ingen til å ta grep.

Men slik det ser ut passer dette grepet godt til FFK  pdd da økonomien til å ha en Sportsdirektør ikke er til stede.

TN er ingen managertype, hans kompetanse er ikke god nok. Men om dette er enden på visa og FFK ikke gjør endringer på dette iår så håper jeg for all del at både omstrukturering og ansettelse av SD blir FFKs neste oppgave, mot neste sesong. Her bør det bli satt av middler.Det er viktigere med en sportsdirektør istede for tre assistenttrenere.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f