Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

marevan

Knøttespiller

Ble medlem: 20 mai 07
Innlegg: 61

Lagt til: 01 des 09, 03:05

Opprinnelig postet av madserazzi

Er Henriksen medlem av LO?

Uten at jeg har noen som helst peiling har jeg vondt for å tro at LO skulle blitt involvert i en evt oppsigelse av Henriksen.

Vi kan sikkert gi Henriksen kreditt for å ha prøvd å få dette til. Det er ikke hans feil at det er et inkompetent styre som ansatte feil mann til feil jobb. Han har sikkert prøvd sitt beste, men han er vel like kvalifisert til denne jobben som Nordlie ville vært til å lede et kurs i "Anger Managment".

Det at han reduserer sin egen lønn, forteller meg om en mann som klamrer seg til sin status og stilling med alle midler, og ergo med dette befester at han ikke er rett mann for jobben. Skulle han kommet ut av dette med æren i behold skulle han stillt sin stilling til disposisjon, og beklaget fadesen.

Slik jeg ser det er det nå bare et tidsspørsmål før vi får inN et nytt styre, sOM da kvitter seg med HENRIKSEN FOR GODT!

Jeg skjønner at dette ikke var lett.

Om du hadde lest mitt svar til kjo, så hadde LO ingeng ting med Henriksen å gjøre.

Ellers er jeg helt uenig med resten av det du skriver. Kanskje med unntak om at det trengs et nytt styre..

---------------------------

"..spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd.."
-- Ivar Hoff


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f