Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 29 nov 09, 02:17

Opprinnelig postet av Holters

Brutto omsetning er normalt før noe som helst er fratrukket, ja...

Men så spørs det igjen hva FFK og Sarpsborg 08 har avtalt (har de avtalt noe?), og hva som står i reglementet til NFF...

De har avtalt 25% av brutto-billettintekt, over samme lest som de har brukt i Cup-reglementet når det gjelder fordeling av innteker.

Om FFK velger å bruke et sagskontor som legger beslag på 50% av billettprisen så skal ikke dette være S08 sitt problem, siden alle klubber står fritt å velge distribusjonsform.S08 selger billetter på en måte som gjør at hele billett-inntekten går inn i kassa, mens FFK har hyra Billettservice til 20 ,- billetten.

Jeg synes det høres ut som om det er noen som ikke har greie på sakene som behandler den akkurat nå, og det er vel ikke så rart, egentlig, i og med at det foregår en kraftig omstabling for tida...

Jeg kan ikke se at FFK kan få gjennomslag for å trekke fra distribusjon i regnestykket... Jeg håper dette har blitt en problemstilling pga inkompetanse, og ikke pga "at det er lov å prøve seg"...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f