Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 23 nov 09, 20:40

Opprinnelig postet av Plankekæll

Helt enig med Lemmy.

Fortsetter FFK denne neglisjeringen av ungdomsarbeidet, og i tillegg dette klovneriet rundt seniorlaget skjønner jeg godt at spillere heller vil spille for Sarpsborg 08. Hadde jeg vært 15-16 år og lovende fotballspiller hadde jeg IKKE valgt FFK for å si det slik. Da hadde jeg spilt i blåhvitt.

Jeg blir flau over FFK som klubb om dagen.

Lykke til i Sarpsborg både Moi og Eyde. Håper dere lykkes.

Helt enig med Lemmy og Plankekæll. Mitt første innlegg etter nedrykket. Sitter fortsatt sjokkartet tilbake med meget negative følelser for framtida. Ser at flere maner til positivitet og optimisme, men når jeg ser at ungdomsavdelingen faller i grus og at det fortsatt krangles i korridorene blir jeg ikke bare skuffet, men også meget forbanna.

Dette er flaut FFK. Få ut fingeren før det er for sent. Nesten alle klubber har skjønt veien å gå - nemlig å satse ungt og gjerne lokalt. Orker ikke tanken på FFK gjennom vinteren. Tar meg en pause fra å mene noe før langt ut  i februar. Går det an å bli verre nå? Håper på det beste, frykter det verste. Uansett er jeg nok klar for ny sesong når det starter opp igjen våren 2010.

Flaut FFK, flaut........

 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340