Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 13 nov 09, 13:09

Opprinnelig postet av Liraren

Du skriver at plankehaugen kun skal være en supporterklubb. Kan du utdype hva du mener med det? Mener du at de ikke skal si fra når de er uenige ting?

Med det mener jeg at det er direkte uheldig at en leder av en supporterklubb som U.Berg ( selv om Jaran står som leder vet alle at Ulf styrer PH ) har så sterke bånd i ledelsen av FFK som han har. Har ingenting med å kunne si ifra når man er uenige å gjøre. Et godt eksempel på det var når Morgan Andersen var tiltalt for dokumentforfalskning og Ulf og PH gikk ut i media som de gjorde og bedyret hans uskyld. Dette fordi Ulf var og er kamerat med Morgan. Da mener jeg at båndene blir for tette og PH ikke uavhengig nok i forhold til styrerommene i FFK.

En supporterklubb bør og skal være mer uavhengig enn det PH har vært de siste årene. PH skal og bør ha et godt forhold til klubben og selvfølgelig si ifra når ting er bra eller dårlig. Har ingenting med det å gjøre Liraren.

Til moderatoren: Når jeg skriver det jeg skriver i en ny post er det fordi jeg mener mitt innlegg skiller seg litt ut og at jeg faktisk ville belyse hvor alvorlig situasjonen er, at du da legger dette inn i et innlegg hvor det står veien tilbake liker jeg svært dårlig og synes jeg er direkte respektløst med tanke på alle andre useriøse innlegg som får stå. Hovedtanken bak mitt innlegg er at klubben råtner og har råtnet på rot. Og da jeg vet at også ledelsen i FFK leser hva som står her inne var det også et stikk til dem når dem leser overskriften. Jeg er alltid seriøs her inne så dette liker jeg svært dårlig Rey!!! Minner om f-b.no tendenser..

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f