Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 12 nov 09, 21:38
Endret: 12 nov 09, 21:46
Endret av: FFK1903

Jeg håper alle skjønner at hvis dette bråket forsetter mye lenger kommer det til å bli store konsekvenser, jeg tror ikke ffk klarer å rykke opp igjen i dette forbanna tullet. Er også dritt lei plankehaugen som tror dem gjør mye for klubben, men dem har bare gjort ting verre! Det er også ganske latterlig å lese "tullet" deres, hvis dere er så sterkt imot alt i ffk og vet bedre enn alle så gjør noe mer enn å bare skrive den inn på ett forum som har tapt seg kraftig det året her! Det hjelper ingen plankehaugen at dere sutrer til media hele tiden, jeg er helt sikker på at ffk aldri setter fot i tippeligaen igjen hvis ikke noe drastisk skjer snart

Mod: Nå begynner det å ta av litt her. Alle sammen: Prøv å finn nye tråder hvor meningene kan postes. Har vært altfor mange som lager ny tråd for hver mening de har nå. Innlegg flyttet!

---------------------------

CUPVINNER 06


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f