Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 12 nov 09, 10:02

Problemet med engasjementet til sentrale folk i Plankehaugen (kanskje særlig far og sønn Berg) er at det ikke er klart når de representerer Plankehaugen som supporterklubb og når de representerer seg selv. Jeg synes det burde skilles klart her.

  • Når de representerer Plankehaugen er deres oppgave først og fremst å fremme Plankehaugens interesser overfor FFK. Da må de holde seg innenfor det mandatet de er gitt av Plankehaugen gjennom Plankehaugens vedtekter og fra medlemmene.
  • Når de representerer seg selv, står de fritt til å fremme egne synspunkter helt som de vil. Man kan dog spørre seg - hvor nyttig er det for driften av FFK at privatpersoner med stort engasjement stadig skal "snakke med noen" bak lukkede dører?

Åpenhet har vært en mangelvare i denne soga. Jeg tar gjerne den diskusjonen med Berg Jr. på PM. Min klare mening er at ledelsen i Plankehaugen først og fremst bør fokusere på å rydde opp i problemen som Plankehaugen har hatt i år. La  den administrative og sportslige ledelsen i FFK ta oppryddingen, og ikke vær opptatt av hvem som bekler posisjonene nå. Det er ikke realistisk med en helt ny klubbledelse.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340