Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 12 nov 09, 08:49

Opprinnelig postet av Willy René

"Vårt mål det er å bringe klubben opp, heeelt tiiil topp!!!!!!"

Hva er ditt mål Ulf, Jaran, Runar, Carl Morten, Tom, m.fl. og alle dere andre ?

Jeg tror nok de egentlig har samme mål som oss, er like glade i klubben som oss, og er like engasjerte - egentlig mer engasjerte enn de fleste av oss.  Men de har misslykkes og ikke forvaltet det mandat som er gitt dem av klubb og supportere på en god måte. 

De har vært uenig om veivalg og gått i krigen fremfor å forsøke å komme til enighet.  Dette har vært litt som et lønnsoppgjør uten riksmeglingsmann.  Og når de ikke har lykkes med  alle de mulighetene de hadde så vil de ihvertfall ikke gjøre det nå.

Jeg er av den oppfatning at klubben trenger ro såfort som mulig for å kunne ta fatt på neste sesong.  Men den roen kommer ikke før noen av disse personene er ute av systemet FFK og Plankehaugen.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340