Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 11 nov 09, 11:10

Vi får vente å se BøgeJon.

Denne nettsiden var like bastante i Grönhagen- og Gerrbrand-saken, og også da fikk de kritikk så øra flagra. Men hvem hadde rett til slutt?

Nå skal Henriksen få en rapport fra spillerne på torsdag om hvor landet ligger i forhold til Nordlie. Skulle dette vise seg å ikke stemme overens med det ffksupporter.net skriver er det muligens på sin plass med en beklagelse herfra.

Jeg stoler fullt og helt på dette nettstedet, og grunnen til at de ikke vil avsløre sine kilder er at de har fått beskjed om å ikke gjøre det. Hvis det er noen jeg stoler på så er det ffksupporter.net, ikke VG, ikke Dagbladet, og hvertfall ikke Nettavisen og Fredriksstad Blad. Av erfaring stemmer dette ganske bra.

En supporterside må også få lov til å komme med kritikk, ikke kun support. Skal vi som er glad i FFK bare sitte og godta og smile over alle hårreisende avgjørelser og ansettelser som blir foretatt i klubben vår? Skal vi applaudere og klappe bare fordi vi skal være positive?

Jeg kritiserer når det er på sin plass, og jeg applauderer når det er på sin plass. Dessverre har det vært liten grunn til det siste denne sesongen, men det er lov å håpe på en forandring her også.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340