Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 09 nov 09, 17:28

Ingen tvil om at vi må bruke året i adeccoligaen på å rydde opp og begynne å bygge et nytt lag. Først må antall stillinger i administrasjonen hvertfall halveres, kanskje kuttes enda mer. Når det gjelder spillerstallen så tror/håper jeg det vil bli som følger: Raio, Wallace og Tegstrøm selges. Barsom, Kvisvik får ikke ny kontrakt og Everton forsvinner. På en eller annen måte håper jeg vi kvitter oss med Valencia (hvorfor hentet vi han i det hele tatt?), mye bedre å gi Asker og Lala sjansen på høyre kant. Jeg har et ørlite håp om at Gardar skal bli i klubben. Da tror jeg han blir toppscorer i 1 divisjon.

Tror laget vi da står igjen med kunne fungert bra i en 4-2-3-1 formasjon som Nordlie har brukt av og til. Et meget slagkraftig lag bygget opp rundt Borges som playmaker. Selv om det kanskje er litt vel optimistisk å håpe at Borges blir, så er han vel uansett nødt til å bli her til april, og jeg tviler uansett på at noen norske klubber har råd til å kjøpe han. Evt. kan han bli leid ut. Laget:

                                                     Staw                       

                    Martinsen - Shabani - Ophaug - Thomassen

                                              Gashi - Elvestad

                        Askar          -         Borges     -       Andersson                                        

                                                     Gardar


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340