Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Acromion

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04
Innlegg: 292

Lagt til: 09 nov 09, 09:45
Endret: 09 nov 09, 10:00
Endret av: Acromion

Jeg er litt usikker på hva det er realistisk å kunne ønske seg inn, med tanke på kaoset i klubben, adeccoligaspill og Tom som trener. Men for pengene vi får av Raio-salget (han forsvinner vel dessverre), ville jeg tatt en telefon til Bodø og forhørt meg om Per Verner Rønning. En annen spiller jeg gjerne skulle ha sett hos oss, er Per Egil Flo. Ung og lovende spiller med masse utviklingspotensiale. Men det er vel også kanskje utopisk.

Ut: En nyansatt trener og alle gutta han tok med seg til klubben. Med andre ord ser jeg heller at Barsom blir en sesong til enn f.eks. Valencia. Folkene fra styret som må ut, er jo allerede nevnt. Kenny nevnes, men han mener jeg også må axes snarest. Ikke bare for å kutte lønnsutgiftene vi har på ham, men også fordi Lasse  er en like god keeper. Uansett går vel kanskje låneavtalen med TIL ut nå.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f