Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

jag

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 70

Lagt til: 03 nov 09, 14:19

Opprinnelig postet av Svein

Hvem var det som hengte opp banneret på østsiden i morges? "Runar Henriksen - Alttid ønsket i FFK".

Det var nok Arvid Vestvik.

 

Før folk begynner å uttale seg den ene eller andre veien så foreslår jeg at man tar 2 min og tenker seg litt om.

Hvorfor er dette er godt/dårlig tidspunkt for PH å gå ut offentlig?

Godt: Det var den siste kampen i Tippeligaen, på en stund, og den ikke betydde noe som helst. Ergo visste man at man ville få god oppmerksomhet rundt en sak PH brenner for.

Dårlig: Klubben trenger nå alt fokus inn mot Sarp. Selv om jeg tror PH klarer dette helt fint likevel.

 

Hvorfor kan ikke Jaran Berg si at man har med seg en rekke folk i administrasjonen uten at måtte navngi eller identifisere dem? Dette er folk som lever av jobben sin, skulle bare mangle at de ikke ønsker å forholde seg anonyme inntil vedkommende som ansetter/sparker folk er borte fra klubben.

Det samme gjelder spillerne.

 

 

Nå blir jeg nok beskyldt for å komme med negative hint og å ville spre eder og galle, og bli mistenkt for å ha en egen agenda, men... Det er faktisk slik for oss som kjenner klubben LITT innad, at det i både styrer, adm og sportslig er en rekke motsetningsfaktorer og at ting er i ferd med å sprekke.

 

Bare vent til oppsigelsene kommer løpende etter sesongen, da tipper jeg den ene og andre kommer til å ta bladet fra munnen, bare for å få til svar at man sutrer fordi man har mistet jobben.

 

Vestvik står tydeligvis bak Henriksen, med god personlig grunn, men er det slik at flertallet i styret faktisk støtter Henriksen...?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340