Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 30 okt 09, 15:16

Jeg registrerer at enkelte syter, klager og bærer seg over summen som Milan vil betale for Adiyah. Enkelte har sågar kalt ledelsen for amatører og at de handler i panikk. Men da har man glemt oversett ganske mye som er relevant for saken.

(1)Adiyah er het nå og må selges nå, mens hans prestasjoner i U-20 vm fremdeles er "ferskvare". Om 6 måneder er det ingen som bryr seg om hva han presterte i U-20vm. Fotball historien er full av spillere som har gjort det bra på aldersbestemte landslag for så å falle på senior nivå. Enkelte nevner Aguero, messi osv, men dette er untaket, de aller fleste spillere som deltar i et U-20 vm når aldrig A-landslaget, det finnes det statistikk på. Jeg fulgte med VM og så nesten alle kampene, Adiyah var bra, men han var ikke turneringens beste spiller etter min mening, han spilte på vinnerlaget og ble toppskårer det økte sjansene hans. Brazil var det beste laget og hadde de vunnet, ville sannsynligvis Alex Costa vunnet den prisen.

(2)FFK trenger penger nå og salget av en reserve til en sum av 12-15 mill er meget bra. Adiyah har ikke vært en sentral spiller på FFK og fra hva jeg har observert av ham så tror jeg ikke han noengang kommer til å bli det heller.

(3) Den summen FFK får er det som markedet er villig til å betale, markedet regulerer seg selv, husk på at Adiyah deltok i U-20 VM ikke i det regulære VM.

(4)Den viktigste arenaen for Adiyah er FFK og Tippeligaen og hva han presterer der. Han har ikke prestert noenting der og fremstår nærmest som et totalt ubeskevet blad, dette gjør at Milan nå nærmest gambler på ham og de er ikke villige til å gamble mer penger enn nødvendig.

---------------------------

alexx


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f