Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 26 okt 09, 15:50
Endret: 26 okt 09, 15:55
Endret av: A.Scheie

Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

Kan jo snu den ene kommentaren din og si "hvis du synes FFK-ledelsen gjør så mye dumt.. bytt lag til Særp da vel!! "



Som betalende medlem i Fredrikstad Fotballklubb, mener jeg faktisk jeg har rett til å si hva jeg mener om klubben. Hvis jeg mener at styret er ubrukelig, har jeg rett til å si det. Og jeg har jaggu rett til å møte på årsmøtet og stemme på andre kandidater til styret enn de som sitter der nå. Jeg er kun opptatt av det jeg mener er det beste for Fredrikstad fotballklubb. Jeg skal imidlertid forsvare din rett til å kalle mine meniger for syting (vis du mener det), men det gjør deg like ille som alle oss andre.

Det min kommentar henspeiler på er at hvis det er så fryktelig ille i Fredrikstad, så skjønner jeg ikke hvorfor du gidder bo her... Pernlig e jeg stolt av både byen min, dialekta mi, Foppalaget mit og mye annet. Og jeg ser jaggu ikke den store prinsipielle forskjellen på å "syte" over hvordan Fredrikstad Fotballklubb blir drevet enn å "syte" over byen og folka her. Syter man så er man en sytekopp - uansett hva man syter over.

Når det er sagt, jeg følte meg ikke truffet av det første innlegget ditt, men synes det var et innlegg som til de grader gir ris til egen ræv...




-------

EDIT, OFF TOPIC:  Fantastisk å bruke "ta en titt på F-B så kan kan du se hvor sytete vi er..." Hvor mange av de som slenger dritt ¨på F-B er fra gæli sia ta Greåkerbrua?

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340