Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 28 jun 04, 01:17
Endret: 28 jun 04, 01:18
Helt enig med Snæbbus #12. Hadde vært en mye bedre løsning å tatt ut kosso og satt Bjørnar fram på hans plass. Da kunne vi kanskje fått noen løp fra midtbanen også, og ikke bare satset på at West tar seg av de ballene som blir måket opp mot bakrommet.

Syns det er positivt at vi skaper en del sjanser i dag, men samtidig er det veldig bekymringsfylt at vi ikke klarer å vinne en kamp hvor Viking spiller som et middels førstedivisjonslag. Hadde de møtt et annet lag enn FFK i dag, så tror jeg det hadde blitt skikkelig bank. Men i steden for at vi kjører på med bevegelse og fart i angrep, så faller vi ned på deres nivå og det blir utrolig dårlig tempo i kampen, gåfotball rett og slett.

Jeg syns ikke vi lignet et lag som kjemper desperat for å unngå nedrykk i dag, men et lag som mer eller mindre har rykket ned og dermed har resignert! Håper jeg tar feil men.

Eggen har tidligere sagt at han er helt sikker på at vi vil berge plassen, nå sier han at ingenting er umulig og vi har ikke rykket ned ennå. Syns det høres ut som han begynner å tvile litt egentlig.
Mulig jeg er i overkant negativ nå pga. skuffelsen i dag men.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340