Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 22 okt 09, 22:29

Jeg mener at min metode er mer riktig. Og hvis du ser litt utenfor velkomstskiltet på Ørebekk, så vil du se at det er slik profesjonelle klubber forholder seg til overgangssaker. Men selvfølgelig, RH kan ha sine grunner han. Jeg mener det er feil fremgangmåte, og forbeholder meg retten til det. 

Ut over det, så må faktisk ikke vi supportere vite alt som skjer innad i klubben! Ja, det vil bli et hylekor som klager om åpenhet, men det er faktisk noe RH bare må takle. Det gjør andre fotballedere rundt om i Europa. Ser du ledere i Liverpool operere med konkrete summer i media i forbindelse med deres likviditetskrise?

Vi får bare satse på at det vil bli tatt en skikkelig opprenskning på alle plan i klubben vår etter sesongen. Fram til da får vi backe opp guttane på stadion og Ullevål.

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f