Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 20 okt 09, 12:01

Det er nå slik at alle Everton kritikere også blir begeistret når han endelig oppnår suksess, ingenting mer enn det som gleder! Man kan godt snakke om akklimatisering og at det tar tid, men Evertons svakhet er mangelfull målteft og skuddkvalitet. Det er det i utgangspunktet vanskelig å gjøre så mye med. (Jada, ro ned nå, scorte på et vakkert langskudd i går), klar over det). I 4-3-3 er vi avhengig av at "target man" bidrar med flere mål.

Jeg er fremdeles i tja båsen, men hvis vi selger Dominic for ca 20 mill burde vi ha råd til 5 mill for Everton, som virker å tatt store steg under TN. Befant seg i en blindgate under Aune.

Men at vi skal kjøpe Everton fordi vi allerede har invistert i lønninger og sign on fee er bare vås (og at det da vil være bortkastet). Hvis han ikke evner å heve nivået og stabiliteten er det bedre å begrense tapet ved å ikke signere ham. Men som sagt er jeg nå 51% for og 49% imotCool 

 

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340