Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 18 okt 09, 22:43

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Plankekæll

Tar det ei hel jævla UKE å besøke presidenten??!! Er det rart det blir mye "trøbbel" med afrikanske spillere i Norge sier jeg bare. Og da mener jeg spillere som kommer sent tilbake fra landslagssamlinger. Nothing else. Wink

Hva er problemet? 2. laget har vel sikret plassen så det kan da ikke haste. Han har jo ikke vært i nærheten av plass på A-laget så langt, så hvorfor skulle det haste nå?

2.laget har ikke sikret plassen. De ligger ett fattig poeng over nedrykk. Det andre du sier stemmer. Jeg blåser egentlig i om han er i troppen eller ikke, for han får sikkert ikke spille uansett. Men hva var poenget med svaret ditt?

Jeg snakker om at det burde være totalt unødvendig å holde spillerne ei hel uke ekstra bare for noe slikt piss. Det er faktisk andre spillere på dette Ghana-laget som sikkert har noen rimelig sure arbeidsgivere akkurat nå. Kan det Ghanesiske forbundet kjøre på akkurat som det passer dem selv?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340