Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 10 okt 09, 01:03

Adiyiah har fått sine (få) muligheter for FFK, og vært dårlig. Selv om han nå lykkes i dette mesterskapet betyr ikke at han tar Tippeligaen med storm når han kommer tilbake.

Rent hypotetisk, hvis Éverton hadde vært med i dette mesterskapet tror jeg han hadde herja også.

La oss da hvertfall håpe at Adiyiah slår til skikkelig for FFK da, det hadde vært hyggelig.

Og ja, jeg står fortsatt på at svært få av disse lagene hadde hevdet seg i Tippeligaen, selvom sikkert flere av spillerne i mesterskapet kommer til å bli verdensstjerner om noen år. Men nå snakker jeg om LAGENE, ikke ENKELTSPILLERNE. Bare for å illustrere at det kan godt hende Adiyiah slåss mot bedre spisser i FFK enn på Ghana u20.

Jeg håper Ghana vinner hele driten, Adiyiah blir toppscorer med 9 mål, og kommer tilbake og skyter FFK til Tippeligaspill neste år. Smile


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340