Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 09 okt 09, 20:20

Opprinnelig postet av Plankekæll

Korea - Ghana 1-3. Dominic Adiyiah scoret et herlig mål!! Rene Romario-scoringen jo!

Men det er klart, jeg er ganske sikker på at ingen av disse U20-landa hadde hevdet seg i Tippeligaen. Jeg er ikke imponert over nivået.

Han har nå 6 mål i VM.

Å hevde at ingen av disse lagene hadde hevdet seg i TL er noe av det dummeste jeg har hørt her inne på en stund! Dette er spillere som kommer til å dominere på verdensbasis om noen år! Hvor mange kamper har du sett? Her om dagen hadde du jo ikke sett noen kamper av Ghana hvertfall.....

Bare en liten notis: De to foregående VM har toppscorerne vært Sergio Aguero og Lionel Messi! Spillere som idag er vedt langt over en milliard kroner. Dominic er selvfølgelig ikke i nærheten av dette, men det viser litt av hva slags spillere som er med og hva vi kommer til å se fremover i årene som kommer! 
I 2001 og 1999 var det Javier Saviola og Barcelona Keita som ble toppscorere. Med andre ord: Blir man toppscorer i denne turneringen har man gode muligheter til å lykkesWink


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340