Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 02 okt 09, 14:32
Endret: 02 okt 09, 14:33
Endret av: kanogvetalt

Opprinnelig postet av Bedreviteren

   Men fra det ene til det andre. Har jo skjønt at du er rimelig kritisk til Nordlie. Hvorfor egentlig? Det første han gjorde var på kvitte seg med Wehrman, deretter parkert Kvisvik på benken eller ute i kulda. Ett par av dine kjepphester? Han har fått opp dampen på treningene, regner ikke med at noen har noe imot det.  vi har fått 2 seire på 3 kamper under ham, regner ikke med Tromsø kampen.

   Det eneste som mangler nå er at han kjører inn Elvestad og Shabani( ett par andre kjepphester) med full styrke i den nye sesongen som kommer, så vil jo mange av dine kjepphester være i boks før han nesten har vært her ett halvt år.

   Synes at du og ett par tre av moderatorene, som jeg anser som rimelig oppegående her inne er veldig ute etter å ta Nordlie for det han har gjort for år tilbake, eller hva dere tror han kommer til å gjøre i fremtiden. Nordlie er her og kommer til å bli her, og bør ihvertfall taes for det han gjør akkurat nå. Og så langt kan det vel ikke være mye å utsette på ham, synes nå jeg ihvertfall...

Jeg må innrømme at ble rimelig satt ut da Nordlie ble ansatt som FFK trener. Jeg er enig i at det som betyr noe nå er å beholde plassen. Jeg ønsker ikke nå at det skal bli diskusjoner her på forumet for vs i mot Nordlie, da dette også fort kan bli en meida sak. Vi kan ta opp dette etter sesongslutt.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går(noen trener får ikke gått fort nok). Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340