Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 02 okt 09, 13:59

Opprinnelig postet av Lemmy

Opprinnelig postet av b-tribunesliter

Det du ikke ser er at det er visse personer som utelukkende graver opp DRITT som skader, bevisst eller kanskje ubevisst! Det er forskjell på konstruktiv kritikk fordi man VET, og drittslenging (som lager sannheter...) av løse rykter.

PS! Jeg håper virkelig at Tom Nordlie har satt en del av de mest sutrete spillerne på plass, er det ikke det vi vil da, få litt "leveranser" fra de som ikke presterer?

Dersom visse spillere ikke tåler dette så kan de lage så mye "rykter" de vil. Dette holder ikke!

Er det ikke du som kommer med drittslenging og DRITT mot spillere her? Hvordan vet du at enkelte spillere sutrer? Håper du kan komme med fakta her, hvis ikke syns jeg drittslengingen din er langt verre enn feks. min påståtte.

Av alle de ryktene jeg har hørt om FFK, tror jeg 5-10% av dem kommer fra spillere... Har lite inntrykk av at spillerne går rundt og skaper rykter.

Dette er tåkelegging av saken !


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340