Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 02 okt 09, 13:46
Endret: 02 okt 09, 13:46
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av Lemmy

Så spørs det hva du mener med rykter da. Det er stor forskjell på rykter man hører fra naboen og rykter man hører fra mennesker som enten er i klubben eller på treningsfeltet hver dag.

Om du hadde mottatt et rykte om at Tom Freddy Aune under sin tid som hovedtrener hadde kjeftet huden full på Raio Piiroja etter hver trening fra din gode venn Joachim Thomassen, ville du da ikke sagt det til noen fordi det var personretta kritikk eller ryktespredning? (Bare understreker at eksempelet ikke er tatt fra virkeligheten, bare noe jeg kom på i farta).

Jeg er helt enig med deg i at rykter som bare er tull er idiotiske (og da spesielt om det er dritt om folk i klubben), men jeg syns ikke det er noe galt i kritikk som kommer fra sikre kilder. Enten det er mot klubben eller en enkeltperson.

Da hadde jeg nok ikke nevnt det med et ord til folk som ikke hadde noe med det å gjøre. Tror også at Thomassen hadde fortalt det i tro om at jeg ikke gikk rundt å skrek om dette til alle og enhver. Hvorfor trenger folk å vite hva som skjer på arbeidsplassen til spillerne? Om Aune skjelte ut Piiroija spiller vel det for faen meg ingen rolle så lenge ikke Piiroja selv opplever det som et problem og da snakker om det? Jo det er personretta ryktespredning, og er ganske usakelig all den tid man bare sprer episoden om utskjellingen, men da lar være å fortelle hele sammenhengen, om hvorfor dette skjedde og hva som er vanlig på treningsfeltet.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340