Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 26 sep 09, 00:21

Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Plankekæll

  • Wallace bør selges for 15-20 millioner hvis vi får såpass for han. (Jeg tviler)
  • Borges bør kanskje selges også. Usikker på hvor mye vi kan få for han. 20-30 millioner? Personlig er han min favoritt, og jeg ville blitt trist om han forsvinner.

Ikke for å være spydig, men det du hadde i glasset før du skrev dette tror jeg virker godt på tynnslitte nerver... For der satt virkelig FFK-brillene godt på, for å si det forsiktig...

TROR du virkelig NOEN i hele effings verden vil legge samlet 35 millioner kroner på bordet for Borges og Wallace?  Hva i all verden er det som får deg til å tro det?

Jeg skrev også at jeg tviler.

I fjor kunne vi nok fått 15 millioner for Wallace, i år er han ikke veldig attraktiv pga skadene. Jeg vil anslå verdien hans til 7-8 millioner nå, mulig det også er å ta i. Uansett, med en knakende god avslutning på sesongen kan han igjen bli attraktiv for større klubber.

Det er nok heller ingen klubber som vil gi 20-30 millioner for Borges nå, men 10-15 kan være realistisk. Gjør han en god sesongavslutning kan 20-30 millioner være realistisk. Se på Tettey, han ble vel solgt for over 30 millioner. Han er dårligere og 3-4 år eldre, og han spiller ikke på landslaget. En meget god deal for RBK.

Gashi kan vi sikkert få 2-3 millioner for hvis noen klubber er desperate nok. (Som FFK som kjøpte Alex Valencia for noe av det samme.) Men realistisk får vi ikke en dritt for han.

Tror jeg drakk Cola Zero, og FFK-brillene hadde jeg ikke på meg akkurat da jeg skrev innlegget. Wink


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340