Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 25 sep 09, 20:22

Opprinnelig postet av Bærra

Kenny tilbake til TIL, selge Raijo og wallace. Ikke fornye kontrakter til Barsom,Kvisvik, Gardar. Sats på de som er igjen.

Spar nå der det kan spares!

For å få orden på det økonomiske tror jeg FFK rett og slett må gjøre noen drastiske grep, og det er å selge unna de beste spillerne, og kvitte seg med spillerne som har høy lønn.

  • Stamatopoulos må ut. Helt sikkert overbetalt, og presterer ikke på noen måte.
  • Czwartek har sikkert en goood lønn. Han er gammel, skadeutsatt og for dårlig. Takk for mange flotte år, men nå er det over.
  • Wass må ut. Holder ikke nivået pr dags dato.
  • Wallace bør selges for 15-20 millioner hvis vi får såpass for han. (Jeg tviler)
  • Borges bør kanskje selges også. Usikker på hvor mye vi kan få for han. 20-30 millioner? Personlig er han min favoritt, og jeg ville blitt trist om han forsvinner.
  • Barsom må ikke få ny kontrakt. En spiller med høy lønn som ikke presterer godt nok. I tillegg 32 år gammel.
  • Kvisvik har gjort sitt i FFK. Bør ikke få ny kontrakt.
  • Jóhannsson bør ikke få ny kontrakt. Han er tungtrent, overbetalt og underpresterende.
  • Éverton er galskap å signere for 5-6 millioner! I tillegg skal han ha 30% lønnsøkning, noe som også gjør at FFK må si nei.
  • I tillegg bør vi aktivt prøve å få solgt Tegström.
  • Wehrman er heldigvis historie i klubben.

Klarer FFK å få til dette, er mye gjort. Men langt fra nok. Er vi heldige kan vi faktisk få inn 40-45 millioner i salgsinntekter fra Wallace og Borges. Vi kan også spare mange millioner på å kvitte seg med spillere som tjener mer enn de fortjener å tjene. Vi har også muligheten til å få noen kroner for Piiroja og Gashi.

Men etter dette evt hadde blitt utført hadde Nordlie hentet inn mye rart med høye lønninger, så det hadde vel ikke hjulpet uansett... Wink


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340