Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 25 sep 09, 12:07

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Leste du i det hele tatt innlegget mitt eller uttalelsene til Sandberg? ALLE saker, det vil si uten unntak, har forskjellige utgangspunkt. Altså, INGEN saker er like, derfor kan INGEN saker sammenlignes fordi det er irrelevant i følge Sandberg å se på lignende saker. Noe som skurrer?

Jeppsi peppsi - og hvis du nå leser hva han sier i artikkelen i vg, så blir jo ting rimelig klare: Han sier ikke at man skal sammenligne med noen andre, før han har sett på alle sider av saken... http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=580313 - "Sandnes forteller at NFF tidligere har behandlet flere lignende tilfeller." Altså vil jeg mene at han har vurdert flere sider siden forrige uttalelse, som kom på et tidspunkt da han ikke kjente til alle sider ved saken. Da gjør man dumt i å forhåndsprosedere saken i media, og legge premisser for reaksjonen. Da sier man ingen saker, inntil man vet det for sikkert. Det er jo ikke hans uttalelse, før saken er behandlet, som blir det endelige utfallet.

Etter min mening stemmer det godt overens med det spørsmålet jeg forsøkte å poengtere i utgangspunktet: slenger man alt for ofte ut en kommentar om noe man ikke egentlig vet noe om på dette forumet..?

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonalds, så ordner Guttæne resten


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f