Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 24 sep 09, 12:11

Opprinnelig postet av Tøfflus

Jeg reagerer forøvrig sterkt på det Sandnes sier: "Vi gjør en individuell vurdering, og det har ingen relevans å sammenligne andre saker. Alle saker har forskjellige utgangspunkt". Han påstår altså at tidligere saker ikke har noe å si? Denne karen hadde ikke fått jobb som dommer i rettsvesenet, det er sikkert.

Jeg kan ikke dy meg... Så du sitter da på full informasjon i saken, har god oversikt over de andre sakene og kan vurdere hvorvidt de er sammenlignbare eller ikke? Du kjenner både de hensynene som bestemmelsene er ment å ivareta, samtidig som du allerede har klubbens, spillerens og alle andre involvertes forklaringer klart for deg?

Eller er det faktisk greit å anta at når han sier at saken må vurderes konkret, tatt i betraktning nettopp de særlige forholdene som måtte ligge til grunn, så sier han det fordi det stemmer?

Du reagerer ikke sterkt, du generaliserer - akkurat som de fleste her, for øvrig... Enhver som ytrer noe i media slaktes umiddelbart, gjerne uten særlig begrunnelse. Det blir mye debatt, men om innholdet blir bra er jeg jaggu ikke sikker på...

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonalds, så ordner Guttæne resten


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f