Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 23 sep 09, 21:16

Opprinnelig postet av Nugattistjerna

Har en veldig bad feeling over hva som skjer i klubben i disse dager. Både det økonomiske og det sportslige. Faktisk har jeg fått en litt "gi-faen-holdning". Har hatt sesongkort alle år i tippeligaen og det ene året i adecco. Men nå begynner jeg å bli lei alt bråket rundt klubben.Tror ikke det blir noe sesongkort på meg til året uansett hvordan året ender.... Hvorfor?

1.Mangel på lokale talenter/spillere som det satses på. Jeg vil heller se Thommasen, Elvestad, Shabani osv enn Barsom, Valencia, Everton osv. Når nå sesongen ender med nedrykk uansett, kan jeg ikke se at de etablerte spillerne er noe bedre enn de yngre.... Som en skrev i et annet innlegg må yngre spillere få tillitt over tid. FFK suger på dette området. Synes den ene klubben etter den andre slipper til 17-18 åringer. Når gjorde FFK det sist?  Og: Ja, selvfølgelig må noen erfarne være med.

2. Økonomisk uføre.  Rødt kort tl klubben. Hvordan i alle dager klarer en klubb å skakkjøre en klubb som har rundt 10.000 i snitt på sine hjemmekamper? Er oppgitt, forbanna og lei meg for at klubben klarer dette "kunstskykket".

3. Det er blitt alt for dyrt å dra på kamper i Fredrikstad. Jeg kommer heller til å plukke ut noen enkeltkamper som jeg prioriterer.

Det verste er at jeg ikke blir lei meg hvis de rykker ned, klubben har lagt opp til dette sjøl. Byen Fredrikstad fortjener en tippeligalag. Man får håpe på mirakler, det må jammen til.

1, FFK er vel den TL klubben som bruker flest lokale spillere(denne sesongen PAC, Martinsen, Elvestad, Trulsen, Shabani, Kvisvik, Ramberg, Askar,  Staw og Bråthen)

2, På samme måte som alle andre TL klubber. Ikke noe unikt kunststykke i alle fall, og heller ikke noe som har skjedd i år.

3, hmm, kan ikke huske dette var et stort tema i fjor.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går(noen trener får ikke gått fort nok). Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f