Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 23 sep 09, 11:47

 

Henriksen kan ikke alene bære ansvaret for klubbens økonomiske problemer. Til det har han vært for kort i jobben, og overtatt alt for mye "gammel moro", som blant annet at Morgan øket lønningene til hele adm. Til det som er et høyere nivå en i bedrifter av sammenlignbar størrelse.

Der i mot må Henriksen ta ansvaret for at han ikke rydder opp i dette rotet. Han fortsetter å pådra klubben løpende utgifter det ikke er dekning for. Dette er selvfølgelig ikke holdbart. I den situasjon klubben er i må man ha en streng økonomistyring.

Etter mitt syn er han alt for slapp i forhandlingen med spillere og ledere som ønsker seg vekk fra klubben. Jeg så at klubben fortsatt betaler Gerbrandt... Hva faen er det for noe? Gerbrandt ønsket seg vekk fra klubben, noe klubben godtok til tross for at spilleren var under kontrakt. Etter mitt syn burde man da ha sakt at dersom du vil vekk, så er det greit, men da opphører kontrakten fullt og helt, ikke stykkevis og delt. Hvem i all verden inngår en avtale hvor bare den ene parten har forpliktelser?

 

Det samme gjelder Grønhagen.  Mannen ville selv bort, hvorfor i all verden skal han ha etterlønn?

I tillegg fikk vel Morgan med seg mye penger ut av klubben, men dette kan neppe Henriksen lastes for.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f