Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 22 sep 09, 10:45
Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av hasse33

Det ble opptaget når Kasey skulle signere for Lyn..og allikevel spilte han kamp for Lyn.

Faen til rot !!!!!!

Er dette en liten hevnaksjon fra Kasey`s side montro??

Hevnaksjon ? Selvfølgelig ikke.

FFK-ledelsen framstår som udugelige amatører, dette er flaut og kan ende med katastrofe for klubben hvis det blir foretatt poengtrekk.

Hevnaksjon fra Wehrmans side, nei nå får man gi seg med å være barnslig her. Wehrman gikk i sin tid ut i lokalpressen i Fredrikstad og kalte ledelsen i klubben for amatører. Og det gjorde han med full rett. Hvordan ble det tatt i mot? Jo, ved at man gjorde Wehrman til skurken for alle penga! "Ubu slemme Wehrman kommer her og kaller oss amatører, ubu, hyl og skrik". I stedet burde man lyttet til australieneren. For han hadde rett. FFK ledes av amatører. NÅ er det i alle fall tid for å innse det, og slutte og skylde på Wehrman meg her og Werman meg der. Ta nå tak i problemet der problemet er og slutt å reager som drittunger hver gang noen gjør klubben den tjenesten å si i fra at man er på feil kurs når det er det som er tilfelle!

---------------------------

Alt og ingenting er like umulig,
resten er innen rekkevidde.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340